پروسه طراحی بسته بندی در استودیو ما چگونه است ؟

طراحی بسته بندی محصول در کنار جذابیت و گیرایی باید به وضوح معرف محصول درون بسته بندی باشد. طبق آمار های بدست آمده تا به امروز خریداران سوپر مارکتی در فروشگاه ها تنها چهار ثانیه را به دیدن هر بسته در شلف فروشگاه ها اختصاص میدهند. با توجه به این نکته به اهمیت یک طراحی بسته بندی حرفه ای برای محصولات تولیدی خود پی خواهید برد.
فراموش نکنید اولین خریدار شما چشم مشتریان بالقوه شماست و پس از آن کیفیت محصول است که موجب تکرار خرید و تداوم میشود.

پروسه طراحی بسته بندی:

۱. تحقیق در مورد برند های مشابه در بازار

۲.تحقیق در مورد بازار هدف شامل:

الف – جنسیت و سن مشتریان بالقوه.

ب – سلایق مشتریان بازار هدف.

ج – سطح توان مالی مشتریان بالقوه.

۳.ایجاد تناسب مالی بین قیمت و متریال بسته بندی.

۴.آغاز مرحله طراحی ( معمولا بیش از ۷ طرح قابل ارائه )

۵.پرداخت بیشتر به جزئیات طرح برگزیده.

۶.آماده سازی برای ساخت و چاپ.